två veckor senare

Har redan brutit mitt första nyårslöfte--att blogga en gång i veckan.

Nu kan jag lika gärna berätta mina resterande löften:

1. flytta till Nya Zeeland
2. spara 50.000 NOK innan jag åker till NZ
3. fixa min rygg
4. hålla koll på min budget (spara och redogöra alla kvitton)
5. läsa ut Economics in One Lesson, Sparrowhawk Vol. I och The Capitalist Manifesto


Och beside the point; mitt första favoritord här är den norska översättningen på "sås".

Saus.

Pizzasaus, pastasaus, vaniljesaus.

Istället för saftsås till risgrynsgröten, så har man rød saus.

Gillar när man håller det simpelt.

Kommentarer
Postat av: mor

ÄNTLIGEN!!! :)

....men inte flytta till NZ! Besöka NZ ska det väl vara!!! ;)

Kram och lycka till med dina nyårslöften, speciellt bloggen!!!

2011-01-27 @ 07:19:02
Postat av: sara

mellanlanda i tomelilla så ska jag knådda upp den elaka muskeln under skulderbladet på dig

2011-02-25 @ 20:55:48
URL: http://souljacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0